POZOR, POZOR, POZORNOST: Zaujměte textem i grafikou

Informační boom posledních let zvyšuje nároky na získání pozornosti kohokoliv z nás. Jsme dennodenně zaplaveni reklamou, prezentacemi, e-maily, zprávami nebo články. Buďte to právě vy, u koho se čtenář, posluchač nebo konzument sociálních sítí zastaví a bude vás vnímat na 100 %. Během workshopu si ukážeme, jak použít copywriting a grafický editor Canva pro získání pozornosti v onlinu i offlinu.
Lektor: Boris Dunaj
Vystudovaný marketér, vědom si toho, že jenom teorie nestačí. Makal na online reklamě pro internetovou společnost Webnode, své znalosti dále rozvíjel v marketingové agentuře Advisio a nyní dělá marketingového specialistu pro Kariérní marketingový VŠB-TUO. Zajímá tě ještě víc? Proklini se na jeho LinkedIn.
Doba trvání: 3 hodiny
Kapacita: max. 15 osob
Forma: on-line i off-line